Forum Tibia Strona Główna
FAQ Profil Szukaj Użytkownicy
Grupy

Prywatne Wiadomości

Rejestracja Zaloguj
Galerie

ale on nie jest gin.
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat >

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Tibia > Nowości

Autor Wiadomość
Juukla
Ieyoshi



Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 634
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Finland

ale on nie jest gin.    

na pewno tez pracujac teraz nie zaoszczedzi sie w ciagu roku na miszkanie, to juz nie te czasy. [link widoczny dla zalogowanych] W tygodniu nie mam problemu z upilnowaniem siebie. problemow nie mialam zadnych z porozumieniem sie i rozumieniem ich.
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tymczasem,pozdrawiam wszystkich i udaję się przyrzadzić omlecika/chyba umiem?chyba..hehe/
chociaż z obiadem, bo to juz zaraz - kilka ziemniaczków, kalafior gotowany, maślanka - nie wiem ile co ma...
[link widoczny dla zalogowanych]

A ja stosuję metodę klepsydry. [link widoczny dla zalogowanych] nie wiem czy za wcześnie po jedzeniu zaczęłam

i naprawde dobrze to robi wszedzie patrzeć na nia nie moge - zalozenie tipsow clear ( szklanych) 45zl A KRĘGLICKA DLACZEGO? no wiec jak doszlo co do czego (tez wykrzyczalam, ze juz rodze, bo jej sie zajrzec nie chcialo) to mowi do mnie: [link widoczny dla zalogowanych]
jak ktos wie gdzie usuwaja dobrze blizny bardzo prosze o podanie namiarów dziekuje z gory co prawda prolaktyna mi spadła o połowę i miałam dopiero pierwszy cykl, w którym według lekarza mogłabym zajśc w ciążę, ale niestety nic;/ [link widoczny dla zalogowanych] Nie zlicze u ilu specjalistow zrobila dziesiatki badan dostala setki roznych specyfikow i nie pomagalo nic. [link widoczny dla zalogowanych] Mam 17-miesięczne dziecko i tez mi obiecywali, że po ciąży sprawa się uspokoi. Hej nie dolacze chocby z tego powody ze dietami i zywieniem czlowieka interesuje sie tylko z i wylacznie z ciekawosci, takie hobby mozna powiedziec
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a to moze jeszcze podam cos z nnej beczki, taka fajna piosenka nastrojowa tak mnue uspokoaja jak ja slysze


Post został pochwalony 0 razy
Post Śro 4:44, 26 Mar 2014
 Zobacz profil autora
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Jump:
Skocz do:  

Wszystkie czasy w strefie EET (Europa).
Obecny czas to Pon 18:42, 21 Maj 2018
  Wyświetl posty z ostatnich:      


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin